A RE-BUSINESS kapitalizmus újrahasznosítva című podcast célja megmutatni, hogy mit jelent az érték alapú üzleti gondolkodás és hogyan érdemes átalakítani a céges működést a felelős gondolkodás jegyében. A műsor vendégei tudatos üzleti szereplők, akiktől használható, gyakorlatias ötleteket is kapnak a hallgatók. Sikeres első évad után szeptember 21-től új részekkel jelentkezik a műsor.
Van-e lehetősége és mi lehet az alapja a megújuló kapitalizmusnak? Elég-e ha egy üzleti szereplő környezettudatos, vagy ennél több kell? Lehet-e bizniszként működtetni egy civilszervezetet? Hogyan válthatók forintra az olyan értékek, mint az innováció, a sokszínűség és a hosszú távú gondolkodás? Életképes-e, ha valaki nem adományokból, hanem egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséből akarja finanszírozni a társadalmi problémák enyhítését?
A RE-BUSINESS második évada szeptember 21-én indul, és a következő tíz részben az első évad alapjaira építve többek között a fenntarthatóság, a hosszú távú üzleti értékek, valamint a körforgásos gazdaság lesznek a fókuszban.
A podcast vendégei az új évadban is olyan nagyvállalati vezetők, kisvállalkozók lesznek, akik már a gyakorlatba is átültették a tudatos céges működés elveit. Az adásokban többek között Fehér Gyula, Árvai Péter Prezi-alapító, Simó György, a Day One capitel ügyvezetője, Szücs-Winkler Róbert fenntarthatósági specialista, Wirtz Ágnes és Marton Kriszta, a Világszépe Alapítvány alapítói, Tálos Gábor, a Zhao Zhou teaház vezetője és Zeitler Ádám, Milestone Intézet alapítója beszélgetnek a fenntartható kapitalizmusról; adatokkal és gyakorlati példákkal támasztják alá, miért is éri meg felelősen üzletelni.