• Rovatok
    • Hulladékgazdálkodás
    • Megújuló energia
    • Környezetvédelem
    • Finanszírozás
    • Oktatás, képzés
  • Magazin
  • Rendezvények
  • Kapcsolat
  • Rovatok
    • Hulladékgazdálkodás
    • Megújuló energia
    • Környezetvédelem
    • Finanszírozás
    • Oktatás, képzés
  • Magazin
  • Rendezvények
  • Kapcsolat

Nyolc tipp, hogy ne a kukában végezze a szórólap

Piac és Profit 2018.06.26 10:22
Hírek » Hulladékgazdálkodás

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – hívta fel a figyelmet Kocsis Zoltán szakértő.

  1. Legyen átlátható a szórólap!

Az emberek átlag 3–5 másodpercig néznek egy hirdetést, szórólapot. Ha ennyi idő alatt nem találnak számukra semmi fontosat, már dobják is a szemétbe.

Éppen ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni:

  • Figyelemfelkeltő képet;
  • Problémacentrikus vagy egy konkrét előnyt bemutató címsort;
  • Cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat;
  • Figyelemfelkeltő tipográfiát.

 

  1. Ellenállhatatlan ajánlat!

 

Egy terméket, szolgáltatást magában nem érdemes hirdetni, csakis egy ellenállhatatlan ajánlat keretén belül. De mi a különbség a kettő között?

Kínálat: Hajvágást vállalunk!

Ellenállhatatlan ajánlat: „Problémás, vékonyszálú, töredező női hajak specialistája várja Önt légkondicionált szalonunkban.”

Ehhez az ellenállhatatlan ajánlathoz pedig egy nagyon ütős képet válasszunk!

 

  1. Szórólap a borítékban!

Egy borítékot (főleg, ha van rajta egy kíváncsiságot gerjesztő címsor), 80 százalékkal többen néznek meg, olvasnak el, aztán pedig nyitnak ki, mint egy sima szórólapot.

  1. Célcsoport a szórólapon!

Fontos részük a jól működő szórólapoknak a célközönség pontos meghatározása:

„Egy csodálatos hétvége azoknak, akik nemcsak kényelmes hotel szobánkat, de Eger ezeregy szépségét is felfedeznék…”

  1. Problémamegoldás!

„Jelenlegi konyhád túlzsúfolt? Minden csak elkeveredik benne? Ráadásul nem is érzed jól magad a konyhádban? Ez a praktikus szett egy életre elfelejteti veled ezeket a gondokat… Bár az aktív pihenés híve, de nyaralása alatt nem szívesen járná térdig a lábát?”

  1. Megoldás a problémára!

„Egyedi készítésű konyhabútoraink mellé előzetes 3D-s terveket készítünk, hogy új konyhabútorod tökéletesen illeszkedjen otthonodba… „Mi elvisszük Eger összes látványosságához egy kényelmes lovas kocsin…”

  1. Határidő!

„Kérje helyszíni felmérésünket május 1-ig, és a 3D-s grafikai terv 27 000 forintos árát teljes egészében elengedjük Önnek
! Jelentkezzen nem mindennapi egri nyaralására július 7-ig, és meglepjük egy üveg, 87-es Egri bikavérrel!”

  1. Instrukciók!

„Hívja a 666 6666-os telefonszámot minden munkanap reggel 8-tól este 5-ig, és kollégánk minden kérdésére választ ad!”

Ezek után, hogy fog kinézni a szórólap?

Figyelemfelkeltő szöveg

Figyelemfelkeltő nagy kép

Figyelemfelkeltő betűtípus

Ellenállhatatlan ajánlat


Forrás: piacesprofit|kép: Pexels.com

  • Megosztás a Facebookon

További hírek a kategóriából
Uniós kötelezettségszegési eljárások – környezetvé...
Közzétéve 2016.08.15 11:09
Az emberi egészségre is ártalmas vegyületet talált...
Közzétéve 2016.08.15 11:13
Tűz a királyszentistváni hulladékkezelő komplexumb...
Közzétéve 2016.08.17 14:26
  • Rovatok

    • Hulladékgazdálkodás
      466
    • Megújuló energia
      402
    • Környezetvédelem
      933
    • Finanszírozás
      163
    • Szemléletformálás
      640
    • Események, rendezvények
      101
    • Termékek, szolgáltatások, szponzoráció
      26
    • Oktatás, képzés
      18
    • Pályázati felhívások
      48
    • Innováció
      15
    • Sajtóközlemények
      37
    • Hirdetések
      4
    • Vélemény
      8
    • Jövő, menő
      2
  • Aktuális lapszám

    2025. május-június
  • A Zöld Ipar (ZIP) Magazin, a hulladékgazdálkodás, a megújuló energia és a környezetvédelem szakmai folyóirataként 2011 óta hónapról hónapra beszámol a három terület szereplőit leginkább foglalkoztató hazai és külföldi aktualitásokról.

  • kapcsolat

    • Tulajdonos és felelős kiadó: Hulladékgazdálkodók Országos Szövetsége (HOSZ)

      Postacím:
      1088 Budapest, Vas u. 12. II/2.

      Elérhetőség:
      Email: [email protected] | [email protected]
      Tel: 00361 422 1428

      Médiaajánlat

      Adatkezelési tájékoztató: itt elolvashatja.

  • Aktuális lapjánló

    Olvasson bele aktuális lapunkba.


© Copyright Zöld Ipar magazin
  • Keresés megkezdéséhez nyomja le az Enter billentyűt.